Eindelijk is het zover:)) - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marrie Plas - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover:)) - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marrie Plas - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover:))

Door: Marrie

Blijf op de hoogte en volg Marrie

09 Januari 2013 | Nederland, Katwijk-Midden

Hi hi,

Eindelijk is het zover:)) Morgen ochtend vertrek ik.
Eerst 12,5 uur naar singapore en daarna na 2 uurtjes wachten nog 8 uur vliegen naar Sydney.
De eerste 4 dagen verblijf ik in een hostel bij Bondi beach. Even een kleurtje opdoen op het strand:)

Zal jullie snel op de hoogte brengen van hoe mijn eerste dagen in sydney zijn verlopen!

xx

  • 10 Januari 2013 - 00:55

    Stefanie :

    Hey lieverd
    Spannend hoor je gaat het echt doen :) Had eigenlijk ook niet anders van je verwacht.
    Geniet er van zoals je dat altijd al doet en hou ons op de hoogte.
    Ik ga je in iedergeval missen.

    Dikke kus
    Stefanie

  • 10 Januari 2013 - 12:09

    Jolanda:

    Ha Marrie...jee wat spannend!!! een hele goede reis en kijk uit voor die bosbranden!

  • 10 Januari 2013 - 23:25

    Janny En Huig:

    Gaan je volgen succes en veel plezier Groetjes vanuit een regenachtig Katwijk

  • 11 Januari 2013 - 03:40

    Martine Willemse:

    He Mar!
    Heel veel plezier daar en geniet er van, ben benieuwd naar al je verhalen :)
    X Martine

  • 11 Januari 2013 - 03:41

    Martine Willemse:

    He Mar!
    Heel veel plezier daar en geniet er van, ben benieuwd naar al je verhalen :)
    X Martine

  • 11 Januari 2013 - 08:24

    Je Vader:

    Vliegtuig zojuist geland zie ik. Welkom in Australie Marrie.
    Het feest kan beginnen. Adres zoeken, settelen en morgen (zaterdag) naar strand.
    Doen wij ook hier maar dan om uit te waaien.
    Heel veel plezier en groet van ons allen.

  • 12 Januari 2013 - 13:38

    Arie En Florine:

    He Marrie

    Goede reis gehad? vandaag lekker naar het strand. Veel succes maandag!
    groetjes van ons.

  • 14 Januari 2013 - 14:42

    Leo En Arenda:

    hee marrie, al een beetje bijgekomen van het vliegen, en aan het wennen van de temp. vast wel!!
    gr en we kijken uit naar jou eerste verslag!! gr xx

  • 15 Januari 2013 - 12:39

    Klaas:

    Marrie?? Ben je eigenlijk al in Australie?

  • 15 Januari 2013 - 18:07

    Je Vader:

    Elke 1e zondag van de maand schrijft ze wat geloof ik.

  • 15 Januari 2013 - 21:59

    Marrie Van Der Plas:

    Bedankt allemaal!!
    En ja klaas ik ben echt in australie:) haha.
    Zaterdag of zondag komt er dan echt een verhaal:) maar ik heb inmiddels een huis, een baan en vandaag opzoek naar een bed. Dus ben eigenlijk alleen nog maar bezig geweest met regel dingen en nog weinig van de stad gezien, maar dat komt dit weekend hopelijk.

    xx marrie

  • 16 Januari 2013 - 12:24

    Klaas:

    Goed te horen Marrie dat je bent aangekomen. Ik begon me zorgen te maken of je wel in het goeie vliegtuig was gestapt. Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan.

    grx

  • 16 Januari 2013 - 20:29

    Christa Vlieger:

    Ha Marrie, zo je hebt het weer ff gefixed lees ik. Ben blij dat je een goede trip hebt gehad. Ben benieuwd naar je eerste werkdag ;). Heel veel plezier! Groetjes Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marrie

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 11764

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 30 November -0001

Working in Australia

Landen bezocht: